Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

mp3 spiller til bilen hjelp . max pris 2000kr


Anbefalte innlegg

Er ute etter en spiller som kan gjøre det som skal til for å få en god lyd i bilen.

Nå starter jeg med spilleren og senere skal det bygges ut til et komplett

anlegg i bilen.

 

Nå har jeg 2 i front og 2 bak (6*9)

 

Noen spillere og anbefale?

 

helst en det kan brukes fjernkontroll til også, men det kan kjøpes seinere...

 

sleng på med gode tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... En spiller til kun 2k som skal være hjertet i et fremtidig utbygd anlegg...?

Kjøp brukt er mitt råd.

Skal du ha noe skikkelige saker så må det bli Alpine, Clarion eller Pioneer med 2 linjeutganger + sub på minst 4V.

Da må du nok ut med nesten det dobbelte er jeg redd.

 

Slik er det bare, sad but true :)

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Personlig mener jeg du kan få mer for pengene med andre merker enn med RF.

Når det gjelder spiller så tror jeg det beste kjøpet i dag er Blaupunkt Woodstock DAB52, men skal du ikke bruk emer enn 2k så kjøp brukt eller gå for Pioneer DEH-4700MP eller Alpine 9841R.

 

Uansett bør du da ha i bakhodet at forsterkeren du skal ha senere må ha et oppegåendfe delefilter for at du skal kunne justere inn ting skikkelig.

Dette behøver ikke å bety art det blir dyrt, men det kan være lurt å ta dette i betraktning ved valg av forsterker :)

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Den gir mye for pengene rett og slett.

DAB, 4 4V linjeutganger, AUX inngang som kan kobles til iPod +++.

Bare å lese specsheetet det samt å ha i bakhodet at Blaupunkt lager solide saker i motsetning til Sony, Boss, RF og Panasonic osv...

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Linjeutgangene kobler du til forsterker.

4 Linjeutganger betyr i praksis her mulighet til å koble til + og - for to par høyttalere/komponentsett eller et par høyttalere/komponentsett og suben(e).

Har du linjeutganger til hver av hovedkomponentene; høyttalere/komponentsett, midbasser, sub gir dette mer fleksibilitet mhp justering.

 

Les forøvrig mer om slikt her.

Lenke til kommentar

Kino? Hehe, neida, vet at det virker som det kan være mye rart her, men tro meg; har sett mange som har klaska inn Sony, Boss ol. og blitt kjempeskuffa.

 

Bor du dessuten i et område der du får inn DAB er jo dette helt genialt. Null mer skurring på radioen :thumbup:

 

Det tar ikke lang tid før du skjønner nytten av mulighetene du får.

Alt henger på kunnskap om det en skal ha og hva det egentlig gir av muligheter. En som bare bruker PC'n til å surfe og lese mail har mengder av muligheter utover dette, men mangler kanskje kunnskapen til å benytte seg av det. Alt avhenger av å se og forstå mulighetene :)

 

Og dette er ikke det beste, men det beste for pengene du har.

Skulle du ha det beste så måtte du nok ut med ca 16 - 25 lapper alt avhengig av krav, og det bare for spillern, hehe :D

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...