Gå til innhold

kjøpe S939 med agp?


Anbefalte innlegg

Jeg har sett litt rundt etter S939 med agp, men jeg finner minimalt med kort.

 

Jeg tenkte å kjøpe meg en AMD 64 mellom 3000+ og 3800+ men jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe, og hvilket hk jeg skal kjøpe. Skal helst være stabilt, og overklokke bra.

 

Fra før har jeg et 6800GT agp.

 

Noen som kan komme med anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter som jeg har hørt skal dette være bra http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303412...BE-D2583A1CB52E

det står at maks databushastighet er 2 GHz, kan dette stemme? For det er jo ganske mye :D

 

og det står at støttet ram er PC3200, funker det da å sette inn noen OCZ PC4000?

 

th-3: vil vel egentlig ikke selge det, men virker jo som om jeg ikke har så mye å stille opp mot Pci-e. Kjøpte kortet for 1,5 uker siden..........

Lenke til kommentar

Helt nytt kort jo. Hvis du skynder deg kan du benytte deg av angrefristen kanskje? Skriv at du har Pci-e Hovedkort og dessverre ikke kan bruke det kortet. Hvis du kjøpte på web har du sikkert fått et slikt angrefrist/retur-skjema.

 

"Du mister ikke angreretten ved å åpne en vareforsendelse, så lenge varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde."

Lenke til kommentar
lurer på en liten ting til, om jeg skulle ha kjøpt et SLI kort, kan jeg da begynne med 1 kort, for så å utvide seinere?

Ja, men sli er kun for pci-e så da må du bytt ut det agp kortet du hadde.

 

Kommer du med godt pristilbud på 6800gt kortet så kan jeg vurdere det ;) pm meg tilbud

Lenke til kommentar

Dei har 7 AGP kort på s939 på komplett ser det ut som. Eg har Asus A8V Deluxe. Fungerer heilt supert.

 

Skulle eigentlig kjøpe MSI K8N NEO2 Platinum-54G, fordi det vat sagt så mykje bra om det i januar då eg kjøpte.. Alle nettbutikka var skrapa for det kortet då.

Lenke til kommentar

Så jeg burde vel egentlig selge kortet og skaffe med pci-e.. Er jo så glad i kortet, og det overklokker utrolig bra.. (424/1164@57 grader load)

 

Jeg kommer nok ikke til å selge enda, for jeg må skaffe meg alt annet som skal være med også.. AMD64, vannkjøling, og da hovedkort og nytt skjermkort.

 

Takk for hjelpen ellers folkens :D

Lenke til kommentar

Sitter selv med en Pentium4 s478 og ett X800XTPE AGP-kort.

 

Bestilte nettopp ett Asus A8V Deluxe hovedkort, RAM og en AMD prosessor. Venter bare på at prosessoren skal komme på lager før alt sendes meg.

 

Jeg bestemte meg for å beholde skjermkortet og kjøpe ett hovedkort med AGP, så får jeg heller legge i 14-1500 kroner ekstra den dagen jeg er nødt til å oppgradere til PCI-e.

 

Jeg tror det vil skje mye på skjermkortfronten i løpet av sommeren og høsten, også med tanke på pris, så jeg har ikke hastverk med å skifte til PCI-e.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...