Gå til innhold

Vannkjøling for en uten peiling

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt kabinett bråker nå jævlig....skal kjøpe meg nytt og har forelskett meg i tt sitt armor kabinett..

TT Armor

har også lyst til å installere vannkjøling.. er dette vanskelig..???... så på e del vannkjøling å ble skremt av alle delene.. kan noen med erfaring forklare om det er mulig å gjøre for en som aldri har gjort dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er som regel ikke kabinettet som bråker da :p

Ikke så vanskelig å montere vannkjøling. Lurt å finne en fin plass til radiator, eks i toppen, bunnen, front etc...

Edit: Btw, det var vel strengt tatt ikke nødvendig med 3 tråder da :hmm:

Endret av ManagHead
Skrevet

Søk rundt på forumet. Dette er tatt opp i utallige tråder. Se også på Casemod og Worklog kategoriene der finner du masse info og hjelp.

Skrevet (endret)

Men fant denne tråden....jeg har heller ikke no peiling på dette men lurte på om du kunne legge ut ett bilde av vannkjøling som jeg ser hva som skal være med i en vankjøling!. gjærne i SKETCHUP?! :D

På forhånd takk :D

Endret av Espen56
Skrevet

kom til å tenke på noe her om dagen.. er det virkelig vann som er i vannkjøling.. tror ikke det.. må man noen gang skifte "vann" trenger man å vedlikeholde?

Skrevet (endret)
Må gjerne etterfylle vann, men trenger ikke å bytte det helt ut.

Hvis systemet er helt tett (ikke åpen tank elns.) eller at slangene ikke svetter så mye er det minimalt man trenger å etterfylle ;)

Endret av ManagHead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...