mailes Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Kommer ikke inn på mulitplayer...!!!! Har plagdes for lenge nu... fan for noe dritt. Har prøvd å lage ny konto å prøvd å retrive konto. Prøv å taste inn cd key på nytt. Noen som kan hjelpe..?!?
Sirius Cobra Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 (endret) Kjører du tilfeldigvis Peerguardian i bakgrunnen? Endret 26. juni 2005 av Sirius Cobra
mailes Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Vet ikke ?? Har prøvd å lukke det meste inkl Norton Internett security.
Hamsterino Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Hva skjer hvis du har Peer Guardian i bakgrunnen?
mailes Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 E lei single player allerede å har lyst å krige litt på nett. Ja regne med at alle som kan hjelpe er i full action. Så æ stikker ut å klipper plenen mens æ fortsatt vente på svar.... Hva er Pergaardina foresten...??
Sirius Cobra Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Peer Guardian er en ip blokker. HVis dere ikke vet hva det er regner jeg med at dere ikke har det (med mindre noen kjente har installerte for dere uten at dere vet det). Kjører du på trådløs?
mailes Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Ja kjører tråløst.... Har lurt på om det kunne ha noe med saken å gjøre.... hmm. Hva skal jeg gjøre med det..?!?
mailes Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Har slått av all krypteringer osv på den trådløse overføingen. Får vest delvis kontakt med server, får beskjed om at bruker ikke finnes eller feil navn hvis jeg prøver å retrive bruker.... å mld om at serveren har nekta meg tilkobling... vet ikke hva mere jeg kan / skal gjøre......
Sirius Cobra Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 prøv (hvis du har) å plugge en nettverksledning inn i nettverkskortet(hvis du har et som tar det selvfølgelig) og kobl rett opp til modemet for å bekrefte/avkrefte at det er det trådløse nettverket sin skyld.
McKack Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) PeerGuardian blokkerer "GameSpy Industries" bare sånn FYI, nemlig konto og server-serverne til BF2... Bare å fjerne dem fra lista permanent. Endret 29. juni 2005 av MaKakk
mailes Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Funker nu..... !!! Yess... funka som Sirius Cobra sa... kabel fra pc til nettet... Men, trengte ikke koble den til... bare la den ved siden av pc`n... å testa bare en siste gang med tråløst, bare for å ha gjort det. Å ja da funka det.... hehe Nytter vist å true litt. Takk for all hjelpen, nå gjenstår det bare å finne en bra ranked server å spille på.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå