Zapking Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har lastet ned en zip-fil med mange emoticons i. Så lurer jeg på hvor jeg skal plassere disse filene for at jeg skal få tilgang til de i MSN?
ikkeno Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 ????????????????? Slike filer inneholder altid masse virus... Uansett, gå inn i et samtalevindu og klikk på smilieikonet. Nede i hjørnet ser du det står "more" klikk på den og velg create..
Zapking Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Jeg trodde han sendte meg et virus jeg Fant tilfeldigvis et virus på datamaskinen etter fullstendig systemsøk... Det er slettet nå...
_Adler_ Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 ????????????????? Slike filer inneholder altid masse virus... Uansett, gå inn i et samtalevindu og klikk på smilieikonet. Nede i hjørnet ser du det står "more" klikk på den og velg create.. Slike filer KAN inneholde mange virus, men det er ikke slik hele tiden. Spørs hvor man laster de ned.
vstr Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 noen som vet om sikre sider der du kal laste ned slike smilies?
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Ja, men jeg er usikker på om de er "stjålet" (noen andre har rettighetene), så jeg tar ikke sjansen på å poste det her.
vstr Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 du kan jo poste link, så kan moderatorene vurdere om det er lovlig, du kan jo ikke begynne egene etterforskning bare med grunnlag for at du "tror"..... hva er linken???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå