Legoraider Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Tror ikke dere er helt med på tankegangen i mc. end game instancer er jo 40 raid instancene nå. håper det kommer 5 manns vanskeligere instancer. eneste man ikke klarer som 5 mann er bossen i ubrs. I mc er ranged damage konge. man trenger max 5 warriors. Mye Heal det betyr mange druider/prester. en god del shamans for extra heal bør være resto speccet med 25% mer armor hvis du critter med heal spells. de hjelper til og heale main tanken og de andre warriorene. resten bør egentlig bestå av huntere mages og warlocks. langt unna trenger ikke å bli healet. rogue lager for det meste bare extra healing problemer for healerne som kan miste fokus fra mt. Så om du vil være med i raids (mc onyxia utendørs raidbosser) er det 3-4 chars man ikke kan få nok av det er druid/priest/mage(tildels hunter). men for vanlige grupper fra 58+ som strat scarlet 5 mann + dm er rogue(improved sap) genialt ikke så bra i scholo og strat Baron. meget bra i lbrs. meste parten er avhengig av mage sin aoe/sheep warlock funker også men er ikke så effektivt. For ubrs er rogue supert for dps, ene roguen i guildet mitt med 2 dal rends gjorde 20% av skaden i en 15 manns gruppe han fader mye for å bli kvitt aggro for og si det sånn. End game = ingen rogue eller tilnærmet lik 0 kansje litt hastig der rogues eier når det gjelder damage og man trenger haugevis på ragnaros.... Endret 12. oktober 2005 av Legoraider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå