minotir Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) På maskina mi er det rar text på noen sider i internett eksplorer. www.club-wonderland.com (se vedlagt bilde) Noen tips?? (det er skrifta under "generell info") Endret 24. juni 2005 av minotir
Lanka Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hmm skrifttypen på siden er jo Verdana. Og det du får når du går inn på samme side er vel verdana fet skrift. Eller det jeg kan tenke meg er at du av en feil har redusert størrelsen på skriftene i nettlesern. Det jeg vil anbefale deg å gjøre er 1) Hold inn ctrl og scroll med musa opp eller ned. Se om skriften endrer seg 2) Eller så har nok bare verdana fonten du har lagret blitt overskrevet av en ny type font. Har ellers ikke no annet å si, siden jeg ikke har vært borti problemet før
minotir Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hmm skrifttypen på siden er jo Verdana. Og det du får når du går inn på samme side er vel verdana fet skrift. Eller det jeg kan tenke meg er at du av en feil har redusert størrelsen på skriftene i nettlesern. Det jeg vil anbefale deg å gjøre er 1) Hold inn ctrl og scroll med musa opp eller ned. Se om skriften endrer seg 2) Eller så har nok bare verdana fonten du har lagret blitt overskrevet av en ny type font. Edit: fikk det til nå takker Endret 24. juni 2005 av minotir
Lanka Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Del gjerne med oss hva du gjorde, så andre brukere som støter på samme problem kan løse dette hvis de opplever det samme som deg
minotir Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Jeg holdt inn CTRL-tasten som du sa også reduserte jeg skrift typen et hakk opp funker perfekt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå