cyberpet Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Som emnet sier, lyden i Ubuntu er borte.. kan ikke komme på noe jeg har gjort som kan ha forårsaket det... Er ganske ny på linux og vet ikke helt hva jeg skal gjøre..
Gronz Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Sjekk i "alsamixer" om alle lydkontrollerbarene er "dradd opp".
dabear Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Skjedde det nettopp? Se om Ubuntuguiden kan hjelpe deg
cyberpet Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Var ikke det, bare den første, men hjalp ikke å flytte de andre et par hakk opp... Eneste jeg har gjort i forbindelse med lyd etter jeg installerte er å installere alle codecs det skrives om i ubuntuguide samt installere Xine spilleren. Men lyden har funket etter det
cyberpet Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Skjedde det nettopp? Se om Ubuntuguiden kan hjelpe deg Jepp, merket ikke at det skjedde, men oppdaget det nettopp.. Lyden funket i går.. hjalp desverre ikke å følge de punktene i Ubuntuguide
cyberpet Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 hmm.. hjalp ikke det heller.. er noe merkelig som har skjedd..
olear Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Finner du lydkortet? (lsmod) Hvis du finner lydkortet og fremdeles ikke har lyd så er nok master og/eller pcm på mute.
cyberpet Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Ahhh! Fant det ut nå.. Åpnet den "utvidede" volumkontrollen og der stod PCM i bunn.. Vet ikke hvordan det kan ha skjedd da men Takker for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå