Gå til innhold

gå fra bittorent til bit comet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Bit torrent og vil gå over til bit comet, så hvordan kan jeg gjøre slik at bit comet laster videre ned av det som er igjen av det som bit torrenten holdt på med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ikke på en enkel måte å gjøre dette på, så du får vel bare laste ned det du holder på med nå med BitTorrent, og deretter begynne emd nye nedlastinger med Bit Comet.

Gjest Slettet+891234
Skrevet

Det er vanligvis ikke noe problem å forsette nedlastingen i et annet program, så lenge man velger å fortsette nedlastinga i den orginale mappen og ikke bruker et program som slenger på egne filnavn (f.eks. .bt, .bc osv.) på slutten av uferdige filer. Nå har jeg aldri brukt programmet BitTorrent selv, så jeg vet ikke hvordan det lagrer filene. Det gikk fint for meg å bytte fra BitSpirit til BitComet.

Skrevet

Litt off-topic, men hvorfor velger dere Bit Comet? Hva er bedre? Jeg har brukt bit torrent nettet med forskjellige klienter som bit torrent sin egen og azereus sin.

Gjest Slettet+891234
Skrevet
Litt off-topic, men hvorfor velger dere Bit Comet? Hva er bedre? Jeg har brukt bit torrent nettet med forskjellige klienter som bit torrent sin egen og azereus sin.

Azereus og BitSpirit fikk PC-en min til å kræsje. Det gjør ikke BitComet.

Skrevet

Jeg har bare hørt at bit comet skal være bedre. Men da kan jeg jo spør om hvilken torrent klient som er best, helst med en liten begrunnelse om hvorfor den er best.

Skrevet

hvis du har spart på selve torrent fila,så skal det ikke være no problem å fortsette nedlastningen med ett nytt program.

da åpner du torrent fila i det nye programmet,og lagrer det på samme plass som mappen,filmen eller hva du laster ned er,og dermed skal den fortsette fra den prosenten den sto på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...