Phyltre Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Har ett Epox hk med en 1.4 [email protected] ghz (12 x 133) lure på en ting ... noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen lydisolerende matter som jeg kan lime fast ? selvklebende hadde vært å fore trekke en annen liten ting .... kjørte multiplieren på 12.5 x 133 ... det skulle tilsi ca 1.666 Mhz etter min hue regning men maskina posta derimot med 1.733 Mhz ? hva skyldes dette ? har vel noe svak kjøling (50.2 grader akkurat nå)(kjører jeg max er tempen oppi 65 grader... noe som er i meste laget etter min mening)... det er grunnen til at jeg vil til å lydisolere (kjøper vel en hest av ei vifte etterhvert)
magzmod Skrevet 29. september 2001 Skrevet 29. september 2001 Biltema har sånne matter som du snakker om, i forskjellige tykkelser. Går jo an å kjøpe et par stykker for å teste kvaliteten. (jeg er generelt skeptisk til biltema)¨
The_Inca Skrevet 29. september 2001 Skrevet 29. september 2001 Det stod ikke "12.5x/13x" på multiplier innstillingen da? For det er 13 du har fått :smile:
s_18 Skrevet 29. september 2001 Skrevet 29. september 2001 På Microplex har de skikkelige matter. Skal jeg kjøpe støydempematter kjøper iallfall jeg der. De har kvalitetsvarer, for det meste i hverfall.
Phyltre Skrevet 13. oktober 2001 Forfatter Skrevet 13. oktober 2001 Ble matte i fra Microplex ..... har fora det meste av toweret .... hjalp ikke særlig på vifte støyen ... men hjalp en del på vibrasjon og slikt ..... kjøpte i tilleg den taisol 760 greia kjører 1.4 @ 1.6 og idle er tempen på 44-45 grader... ville helst under 40 grader ... men men liksom :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå