Iver. Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Fant ikke på noe bra topic, men jeg lagde meg en rogue i dag, lvl 2 atm... men problemet mitt er at når jeg trykker på en medspiller eller NPC, så kommer namebaren deres oppå min, altså den der det står HP, mana lvl, navn. Det er veldig plagsomt, kan noen hjelpe meg? -Takker for svar Endret 21. juni 2005 av munnharpe
Chalciporuspiperatus Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Skjer ofte til meg også, logg inn og ut, så er det helt kos igjen
Xzan Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Du kan prøve "/console reloadui" som restarter ditt grafiske grensesnitt eller hvis du bruker noe UI-Mods kan det være mulig at disse som dukker opp over din char er til og flytte på.
War Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 chatten har 2 vinduer, jeg får flyttet combat-chatten men ikke den andre
Nvrmind Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) chatten har 2 vinduer, jeg får flyttet combat-chatten men ikke den andre du må unlocke det andre.. Endret 23. juni 2005 av Nvrmind
War Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hva er nyeste mod? Jeg har unlockt alt og kan flytte på alt jeg vil uten om den ene chatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå