kake_fredrik Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hei! Jeg har akuratt fått meg en maskin som hadde føken strømforsyning! har satt i ny nå på 250w. men den vil ikke starte. har dette hovedkortet EP-8KTA3+. med kun skjermkort og 1 rambrikke i vil det forsatt ikke starte! noen som har peiling? strømindikatoren på hket lyser men når jeg trykker på power knappen starter det ikke: ( Endret 21. juni 2005 av kake_fredrik
V36a Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Er ikke sikkert psu leverer nok strøm, oppgi specs på PCen din. edit: hvis specs er de samme som i profilen din, så kan det godt tenkes at psu ikke er stor nok. Endret 21. juni 2005 av V36a
kake_fredrik Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Er ikke sikkert psu leverer nok strøm, oppgi specs på PCen din. edit: hvis specs er de samme som i profilen din, så kan det godt tenkes at psu ikke er stor nok. nei nei! dette er en annen maskin. den har 256 mb ram stående i for øyeblikket. geforce 4 mx. prosessor størrelse vet jeg fatisk ikke
kake_fredrik Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 [olebrumm modus] bumpi bumpi bump bump bump[/olebrumm modus]
EskimoBob Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Og ledningen fra powerknappen er koblet riktig på HK´et?
kake_fredrik Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 jepp! har prøvd og jumper starte hovedkortet også! funker ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå