Gå til innhold

[GTA]Trenger save game(kanskje spoiler-san fierro)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en save game rundt der du dreper dizzy

Klarte slette min save. Å nå er jeg igrunnen jævlig irritert på meg selv. Så venligst hjelp. Anyone :blush:

Please...Gidder ikke gjøre alt på nytt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper desverre heller lite med en 100%

Jeg trenger en i San Fierro fordi det er ca der jeg var når jeg uheldigvis slettet filen.

Så viss noen leser dette og er i San fierro venligst gi beskjed så skal vi finne ut hvordan vi får over save fila. ;)

Skrevet

Klarte slette min save. Å nå er jeg igrunnen jævlig irritert på meg selv. Så venligst hjelp. Anyone :blush:

Klarte akkurat det samme, er piss off'ed på meg selv, jeg er i første bydel(vet ikke hva den heter) og har kommet til at jeg skulle drepe noen mexikanere på et tog, vis noen er ca samme sted så bare last opp save gamen, tusen takk!! og jeg som hadde fullt på muscle og greier :cry:

Skrevet

Klarte akkurat det samme, er piss off'ed på meg selv, jeg er i første bydel(vet ikke hva den heter) og har kommet til at jeg skulle drepe noen mexikanere på et tog, vis noen er ca samme sted så bare last opp save gamen, tusen takk!! og jeg som hadde fullt på muscle og greier :cry: og forresten, hvor skal den legges vis noen er så greie å uploader?

Skrevet

Jeg forstår din frystrasjon. Var utroligt sur på meg selv igår kveld. det går litt over. Men er enda ganske shooked up about it.

Men håper noen finner en save til meg snart. Hadde vert kult å gått inn i spillet igjen.

Please MTV. Pimp my save :innocent:

Skrevet
Jeg kan laste opp en av mine gamle saver, tror den er fra San Fierro. Editer når den er lastet opp.

There you go!

Husk at for fremtiden. Vis noen referere til en reddende engel. Så er det deg det er snakk om

Eneste jeg vil vite er hvilke koder du har brukt og hvordan jeg skrur de av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...