Bromlexl Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Noen som har en save game rundt der du dreper dizzy Klarte slette min save. Å nå er jeg igrunnen jævlig irritert på meg selv. Så venligst hjelp. Anyone Please...Gidder ikke gjøre alt på nytt
The_Darkness Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Her er 100% save game. hvis det er av interesse..
Bromlexl Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Hjelper desverre heller lite med en 100% Jeg trenger en i San Fierro fordi det er ca der jeg var når jeg uheldigvis slettet filen. Så viss noen leser dette og er i San fierro venligst gi beskjed så skal vi finne ut hvordan vi får over save fila.
Bromlexl Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Da er det bare å laste den opp. Du kan bruke yousendit Enkelt å bruke. Så copy/paster du linken så er det bra
Bromlexl Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Filen skal hete "GTASAsf1.b" Og hentes fra "C:\Documents and Settings\***USER NAME HERE***\My Documents\GTA San Andreas User Files"
Nubby07 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Noen som har en save game rundt der du dreper dizzy Klarte slette min save. Å nå er jeg igrunnen jævlig irritert på meg selv. Så venligst hjelp. Anyone Please...Gidder ikke gjøre alt på nytt Klarte akkurat det samme, er piss off'ed på meg selv, jeg er i første bydel(vet ikke hva den heter) og har kommet til at jeg skulle drepe noen mexikanere på et tog, vis noen er ca samme sted så bare last opp save gamen, tusen takk!! og jeg som hadde fullt på muscle og greier
Nubby07 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Noen som har en save game rundt der du dreper dizzy Klarte slette min save. Å nå er jeg igrunnen jævlig irritert på meg selv. Så venligst hjelp. Anyone Please...Gidder ikke gjøre alt på nytt Klarte akkurat det samme, er piss off'ed på meg selv, jeg er i første bydel(vet ikke hva den heter) og har kommet til at jeg skulle drepe noen mexikanere på et tog, vis noen er ca samme sted så bare last opp save gamen, tusen takk!! og jeg som hadde fullt på muscle og greier og forresten, hvor skal den legges vis noen er så greie å uploader?
Bromlexl Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Jeg forstår din frystrasjon. Var utroligt sur på meg selv igår kveld. det går litt over. Men er enda ganske shooked up about it. Men håper noen finner en save til meg snart. Hadde vert kult å gått inn i spillet igjen. Please MTV. Pimp my save
Mats1988 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Jeg kan laste opp en av mine gamle saver, tror den er fra San Fierro. Editer når den er lastet opp. There you go! Endret 21. juni 2005 av dQggl
Bromlexl Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Jeg kan laste opp en av mine gamle saver, tror den er fra San Fierro. Editer når den er lastet opp. There you go! Husk at for fremtiden. Vis noen referere til en reddende engel. Så er det deg det er snakk om Eneste jeg vil vite er hvilke koder du har brukt og hvordan jeg skrur de av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå