Edmund Blackadder Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hei! Finnes det noen program der man sjekker batterikapasiteten. DVS. Nøyaktig hvor lenge den kan holde på med det batteriet jeg har nå på min laptop. Når du fører musepekeren over det lille batteriikonet i hjørnet så står det etter en full ladning 2 timer. Og så går den av etter 1. Den skulle egentlig være på 4 timer. Tenker også at den beregneren er unøyaktig. Og da bør dette programmet beregne at jeg bruker maskinen 100% av tiden jeg bruker batteriet. Så finnes dette? Issåfall hvor? Gratis? Ikke? Hvor mye? osv. takker
Edmund Blackadder Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 Beklager hvis dette regnes som brudd på *bump*-reglene men jeg skal på ferie om ikke altfor lenge og jeg må sjekke om batteriet mitt er for dårlig, med skikkelig dokumentasjon/bevis sånn at jeg kan få et nytt batteri av forhandleren før jeg drar på ferie for det er greit å se DVD i bilen uten å kjøpe en sigaretttenner-lader til 500kr
Edmund Blackadder Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 (endret) Ser veldig bra ut dette her. Takk så mye" Hvordan virker det? Og hva skal jeg vise til forhandleren? Endret 20. juni 2005 av Edmund Blackadder
Edmund Blackadder Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 Hehe...Jeg kan sikkert ta den loggen og noen screenshots.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå