Jokko88 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Spillet trenger en kraftig patching som fikser bugs og gjør serverlistene mye bedre. Og å kunne stille på hvor mange bots man vil ha i singleplayer.
Whitefall Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Man kan ikke dømme spillet ut fra om rankingen funker eller ei. Det er jo bare en morsom liten add-on uten betydning. Man kan helelr ikke forvente at folk skjønner alt om spillet enda heller. Det kom jo ut i går for svingende. Man må gi folk tid til å vende seg til alle de nye tinga.. Altså...det er ikke alle som liker å følge ordrene til en fjortis heller da (uten å hevde at du er det). Jeg ser på dette commander systemet i beste fall som en veiledning til hvor man kan hjelpe til elelr hvor han (commander) tror at det tregs hjelp. Får jeg en ordre så kan det være jeg følger den om jeg finner det fornuftig. Men ser jeg nytten av å gjøre noe annet så ignorerer jeg lett ordren. Slik tror jeg mange tenker, og alltid vil tenke. Man kan ikke styre opplyste mennesker...man kan bare tipse dem om mulige ting dem kan velge å gjøre elelr ei. Meg og en kamerat pleier å lage vår egen squad som vi låser så ikke andre kommer inn. Da har vi kontroll på hverandre hele tiden også gjør vi enten det vi syntes er mest fornuftig å gjøre, uavhengig av ordre. Eller vi har det kult med å gjøre forskjellige ting som ikke nødvendigvis gjør at vi vinner spillet. Hehe..nei..jeg er ikke en halvtomsete fjortis som raller rundt i commander mode..(takk for at du ikke hevder det ) Måtte bare komme med et solid utbrudd i går..etter en heller laber runde på en av EA sine servere som commander...ikke at jeg prøver å detaljstyre spillet..er ikke akkurat command&conquer jeg tror jeg spiller..jeg har full forståelse for at det ikke virker like fornuftig å høre på commander hele tiden..jeg gjør ikke det selv hele tiden..hehe.. Menmen...det er ikke alltid like lett å hjelpe....så jeg har vendt meg til å kun å gi ordre til de som ber om det... Men du som ba meg om artilleriangrep for å ta ut den ene nissen på flagget du var rett ved..takk for at du fikk hele squaden din til å stemme meg ut fordi du ikke fikk det.. btw...jeg liker skinnende medaljer og anerkjennelse jeg..men jeg dømmer ikke spillet etter det..blir bare litt frustrert til tider..hehe Rankingsystemet er visst oppe igjen...har fått masse skinnende pynteting Edit: Det hjalp visst å installere spillet på nytt igjen..nå er grafikken mer flytende..serverlista LITT mer føyelig..og jeg ble i bedre humør.. Endret 25. juni 2005 av McCoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå