Excelsion Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 (endret) Det er altså ett gammel spill.... Action-Adventure kanskje.. Man styrer en person, også har det noe med ei bie-dronning å gjøre. Man spiser honning for å bli sterkere, samtidig som bie-dronningen snakker telepatetisk hehe til deg når du spiser honning. Desto mer honning du spiser, mer tydelig blir snakkinga til dronninga. Noen som er gamle nok til å i det hele tatt ANE hva jeg snakker om Edit, har tenkt på om det kanskje kunne være ett av King's Quest, men får ikke det til å stemme... Endret 18. juni 2005 av Excelsion
PetePistola Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 kan være er kings quest spill, men er ikke sikker på hvilket i såfall.. eller så har du drømt
Excelsion Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Nei...har iallefall ikke drømt.. Fordi brodern ringte meg for å lure på hvilket spill det var... Og når han begynte å snakke om bi-dronninga som snakka telepatisk til deg, så husker jeg spillet....men ikke hvilket.....
Grundig Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Dette hørtes ut som et meget merkelig spill. Spent på å få høre hva det heter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå