BrokenTomato Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) Hei! Jeg har nå nylig skaffet meg noen billige deler og satt sammen en maskin. Når jeg skal spille osv så får jeg store problemer. VPU Recover fungerer kun noen ganger. De resterende gangene så henger den seg, skrur av seg, restarter seg osv. Hva kan forårsake dette? Jeg regner med at det kan være skjermkortet da VPU recover noen ganger fungerer. Men kan det være RAM som gjør dette? Spesielt når jeg spiller Warcraft 3 så skjer dette. Enten får jeg critical error, eller så fungerer VPU så jeg kan spille etter 20 sek med freeze. Spesifikasjoner: Hovedkortet er innebygd i barebone (Asus Vintage) Pentium 4 3.0GHz, Prescott. 512 MB Corsair PC3200 Ati Radeon 9550 SE Takker for alle svar. MVH J Endret 3. februar 2010 av BrokenTomato
BrokenTomato Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Jeg har forsåvidt løst problemet tror jeg. Er ikke sikker, men det har ikke kræsja eller gått galt siste 3 timene nå. Det jeg gjorde var å bruke driver cleaner, deretter legge inn nyeste driverne igjen. Så nå er alt bare fryd å gammen. BF2 funker bra igjen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå