Punster Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Er på jakt etter et bilspill for PC Noe som kan ta arven fra tidlige Need for Speed vidrere. NFS Underground var ikke akkurat det jeg håpet på. Ser etter et bilspill hvor du kan kjøre langs landeveien (ikke mørke bygater) i kule sportsbiler med nettverksstøtte for lan parites (mao ikke Collin McRay, F1 xxx, Indycar etc.) Noen anbefalinger ?
V36a Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Har du prøvd Hot Pursuit 2? Greit nok egentlig, selv om jeg ikke ble imponert.
Punster Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Joda, det har jeg testet, men det må vel ha kommet noen nye spill som er som NFS (de gamle altså) ?
V36a Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Joda, det har jeg testet, men det må vel ha kommet noen nye spill som er som NFS (de gamle altså) ? Tror ikke det er så mange bilspill som kan hamle opp med NFS egentlig sånn sett. Men kanskje noen andre har noen forslag?
Elendil Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Kan ikkje komme på så nokre andre spel enn NFS for å tilfredstille krava dine. Det blir liksom enten NFSU, Juiced eller Street Racing Syndicate og bilspel på baner o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå