Gå til innhold

*LØST* Synkronisering av mapper på to datamaskiner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det et enkelt program som synkroniserer mapper på to maskiner i et nettverk? Det beste var om e kunne velge mapper som synkroniseres hver gang datamaskinen slås på.

Takk for alle svar

Endret av webmasteratle
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finnes det et enkelt program som synkroniserer mapper på to maskiner i et nettverk? Det beste var om e kunne velge mapper som synkroniseres hver gang datamaskinen slås på.

Litt avhengig av ditt bruksområde for synkroniseringen, så kan denne artikkelen beskrive en løsning:

How to use offline files in Windows XP

Skrevet

Bruksområde: Jeg har to pc'er stående ved siden av hverandre. Jeg bruker mest den ene, men en skjelden gang også den andre dataen. Da er det greit å ha en fult oppdatert musikksamling og videosamling. Det er også greit de gangene jeg skal brenne cd'er. Selvfølgelig egenproduserte :p. Trenger også synkronisering av hjemmesidemappene.

Som dere ser er det ikke rare programmet jeg trenger. Faren min hadde et liknendes program på jobbens Labtop som synkroniserte med hans egentlige jobb-PC hver gang den ble koblet opp mot internett.

Takk for alle svar!

Skrevet

Hei igjen! Et annet sted på forumet fant jeg en liknendes post, og fant et program jeg kan bruke. Det heter SyncBack og var akkuratt det jeg ville ha! Annbefales på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...