optimus78 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har et problem med nettverket. Det som skjer er at jeg detter hele tiden inn å ut av nettverket. Dette blir jeg informert om av windows gjennom en utrolig irriterende melding... "en nettverkskabel er koblet fra" 2sekund etterpå "en nettverkskabel er koblet på" 2sek etterpå "en nettverkskabel er koblet fra" osv. Jeg har testet med et annet nettverkskort for å finne ut om jeg trengte nytt men det samme skjedde. Jeg trodde først det var nextgentel som leverte en ustabil linje til oss men fant ut at når jeg tar min kabel ut er de andre maskinene helt fine. Har aldri vert borti dette problemet før så jeg håper noen kan svare meg. PÅ forhånd takk
BKB Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Virker som den kabelen du bruker er litt halvveis, prøvd med annen kabel? Og en annen port i switchen/hubben?
Merlin Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Er ganske sikker på at det er modemet da jeg hadde akkurat det samme problemet som du beskriver. Da jeg bytta modem funka alt helt greit igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå