roac Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Siden jeg ikke har lagt merke til noen artikkel om dette, her kommer litt informasjon: Både Visual Studio 2005 og SQL Server 2005 skal lanseres 7. november i år. Utgivelsen er utsatt til 14. november i enkelte land, etter det jeg har forstått blant annet Sør-Afrika. Hvordan det er med versjoner på Visual Studio vet jeg jeg ikke, men SQL Server 2005 kommer til å komme i fem versjoner: Express (erstatter MSDE) Workgroup Standard (litt over nåværende standard) Enterprise Developer (identisk med enterprise, annen lisensiering) Siste CTP (Community Technology Preview) av SQL Server 2005 kan lastes ned fra Microsofts websider. Endret 16. juni 2005 av roac
roac Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 (endret) Estimerte CPU-lisenser for SQL Server 2005, med bagrunn i informasjon fra Microsoft: Workgroup Edition: Ca 26 000 Standard Edition: Ca 40 000 Enterprise Edition: Ca 165 000 (Basert på dagens dollarkurs) Endret 23. juni 2005 av roac
skinner Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Det er planer Visual Studio og, fikk beta versjonen tilsendt i går fra MS og det ser særdeles lovende ut - i hvertfall det lille jeg har tittet på det så langt. Endret 23. juni 2005 av skinner
roac Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Det er planer Visual Studio og, fikk beta versjonen tilsendt i går fra MS og det ser særdeles lovende ut - i hvertfall det lille jeg har tittet på det så langt. Jeg har lite med VS å gjøre, men Sql Server 2005 er veldig lovende, og det er en fryd å jobbe med dagen lang. Jeg kommer vel knapt til å gjøre noe som ikke er relatert til Sql Server 2005 de neste par-fire månedene tenker jeg.
skinner Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Roac Jeg kommer vel knapt til å gjøre noe som ikke er relatert til Sql Server 2005 de neste par-fire månedene tenker jeg. Da er vi to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå