Zapking Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Igår var det noe tull med Gmail..Jeg kunne ikke sende mail! Grrrrr.. Kan det ha noe med at det er betaversjon? Endret 16. juni 2005 av Zapking
pertm Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg vet ikke, men jeg har ikke hatt problemer idag.
Zapking Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 (endret) I dag virker ingenting.Jeg kan ikke trykke på noe! Så prøvde jeg å slå av AdMuncher og da virket alt igjen, bortsett fra at det ikke skjer noe da jeg trykker på "Compose mail" knappen. Det er fryktelig irriterende at det ikke går an å sende mail, da det jo er dette programmet er laget for... Endret 16. juni 2005 av Zapking
pertm Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har akkurat sendt og lest mail, det kan ikke være noe problemmer med at internett cachen er full eller noe slikt? Har du prøvd å logge av og logge på og muligens starte nettleseren på nytt?
Zapking Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 (endret) Joda det var problemet vettu... Nå virker alt som det skal igjen... Takker for løsning på problemet! :!: Endret 16. juni 2005 av Zapking
Zapking Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Må gå igjennom samme prosedyre nesten hver gang jeg skal lese mail.... Tungvint!
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Du skal ikke trenge å gå gjennom samme prosedyre flere ganger, det skal holde å slette cache en gang. Det gjør det iallefall hos meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå