Goscinny Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) Hei! Jeg har nettopp formatert PC'n og etter tips på dette forumet har jeg valgt å installere Sygate Personal Firewall. Den virker jo grei, men da jeg startet den for første gang efter installasjonen, fikk jeg opp noen spørsmål om jeg ville tillate ting og tang (se bildet). MSN, AVG og Firefox har jeg allerede satt tillatelse til, men jeg er mer usikre på dei andre. Kan noen hjelpe meg? Endret 15. juni 2005 av webmasteratle
Dahl Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Emnetittelen din er svært lite beskrivende, vennligst les hva retningslinjene og nettiketten sier om bruk av emnefeltet. Så til spørsmålet ditt. Jeg er sikker på at du kan la alle programmene koble seg til internett, med unntak av "MAC Bridge Driver". Dette vet jeg rett og slett ikke hva er, så kanskje noen andre kan hjelpe deg med det?
Goscinny Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Emnetittelen din er svært lite beskrivende, vennligst les hva retningslinjene og nettiketten sier om bruk av emnefeltet. Hehe, er det bedre nå?
Dahl Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Emnetittelen din er svært lite beskrivende, vennligst les hva retningslinjene og nettiketten sier om bruk av emnefeltet. Hehe, er det bedre nå? Den er god vet du.
Montag Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Her kan du lese mer om konfigurering av Sygate. Litt pes å sette opp brannmuren riktig kanskje, men verdt det i det lange løp. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå