objorkum Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hm. Sjekk /etc/postfox/aliases Kva heiter brukaren som mottek all mail?
hauard Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 (endret) www.neshaug.com:82/aliases Brukeren som mottar all mail, heter howard Endret 15. juni 2005 av hauard
objorkum Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 aliases ser greit ut, men kva i h*** er vitsen med: howard: howard hanne: hanne arild: arild ? Hmm, det må jo vere definert ein plass. cd /etc/postfix grep -R howard * Listar alle filer med "howard" i seg.
hauard Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 (endret) Mulig jeg fant feilen nå; det var bare root og howard som var adda i det virtuelle domenet, (neshaug.com) i postfix. Jeg skal teste og se om det virker nå. Endret 15. juni 2005 av hauard
hauard Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 aliases:howard: howard Binary file aliases.db matches virtual:@neshaug.com howard virtual:[email protected] howard Binary file virtual.db matches
hauard Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Nå ser alt til å fungere akkurat som jeg vil. ;-) Tusen takk for all hjelp.
objorkum Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 neshaug.com er ikkje noko virtuelt domene når det er lista i mydestination. Fjern alt som har med neshaug.com å gjere i /etc/postfix/virtual Etter du har gjort endringar må du køyre: postmap /etc/postfix/virtual postfix reload
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå