_Xorcist Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 bare så synd at du valgte feil ram, OCZ 3200 rev 2.0 med TCCD minne har 2,2,2,5 timing og klokker bedre enn den rammen du har valgt, til så og si samme pris, men du blir helt sikkert fornøyd alikevell. Ja, tviler på at jeg kommer til å merke noe forskjell
Magic Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 nei du merker ikke noe forskjell så fremt du ikke skal ha ekstrem overklokking:)
_Xorcist Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Da er systemet oppe og går. Hittil er det veldig lovende, og alt går silk smooth. Kunne spille av transportstream HDTV i full framerate osv. Eneste gangen PCen klikker er hver gang jeg starter noen av programmene i nTune-pakka til nVidia. Er dette et kjent problem? Alt bare fryser og jeg blir pent nødt til å benytte meg av svenskeknappen.
_Xorcist Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Nforce4 gigabit kontrolleren er også noe bedre enn jeg har vært vant med. Overførte en fil fra serveren i kjelleren til min Raptor disk: Transferred 1 file totaling 700,00 MB in 18,30 seconds (39 822,0 KB/s)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå