Gå til innhold

Vanskelig å fly helikopter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke være vanlig nei. Kan jo være kalibreringen av joysticken som ikke er helt bra.

Selv bruker jeg mus og har ingen problemer med å stå stille mens gunneren stiller inn TV-guided missilene sine :D . Men jeg vurderer å gå over til joystick for å kunne manøvrere bedre, iallefall på fly.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ingen problemer med å stå stille. Hvis du bruker joystick, kanskje den er litt feilkalibrert? Skal ikke stort til for å fly bakover. Men hvis du starter med kamphelikopteret til MEC, så vil det faktisk gå litt bakover akkurat når det starter (når det står stille, så ser du det heller litt bakover, er nok det som gjør det).

Lenke til kommentar
Kanskje det problemer med kalibreringen ja. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det med min Logitech Freedom 2.4. Dette er en joystick som bare plugges inn i usb-porten, og det er ingen muligheter for kalibrering... :ermm:

Har ingen joystick selv, så har aldri gjort dette da. Men finnes det ingen software som følger med joystick'en? Ikke sikkert du trenger den for å bruke joystick'en, men burde allikevel finnes noe slikt, enten at det kom på en CD, eller kan lastes ned fra nettet. Burde da finnes noen form for kalibrering der. Logitech-rattet mitt trenger ingen ekstra software for å brukes, men du kan gjøre litt kalibrering i den ekstra programpakken som følger med i alle fall. Testa det?

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke om det fulgte med noen CD med joysticken (I så fall har jeg rotet den bort..) Men jeg ser på hjemmesiden til logitech at man kan laste ned ulike verktøy og kalibreringssoftware. Skal prøve dette!

 

Takk for hjelpen sikkert!

NP :) Håper du finner en løsning, så du virkelig kan nyte spillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...