Gå til innhold

Commander i BF2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(BF2)

I går prøvde jeg å vere commander på et av lagene. Når jeg spiller på singleplayer og joiner en squad som leder, får jeg mange ordre fra commanderen som jeg kan godta eller ikke. Når jeg var commander selv, fikk jeg bare til å plassere artilleri, suplydrops og en slik radarlignende ting.

Hvordan kan jeg kommendere squadene rundt og lede "hæren"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står i controls, tror det er under den første tab'en. Husker ikke helt hva det står under da.

Det var litt værre når jeg fløy lavt (UNDER strømlinjene...) for å komme unna en motstander i helikopter, og kom borti den tasten.... BOOOOM.

Skrevet

Med det samme når det først er en slik topic ute å går.

Når jeg er commander så lurer jeg på hvordan (etter jeg har trykt på caps lock) jeg skal gi ordre til de forskjellige Squadene. Feks at det kommer en slik oransje pil mot fiendes base osv?

Skrevet

Når jeg er commander så lurer jeg på hvordan (etter jeg har trykt på caps lock) jeg skal gi ordre til de forskjellige Squadene. Feks at det kommer en slik oransje pil mot fiendes base osv?

Velg hvilken squad som skal ha ordren fra lista på venstre hånd (bare klikk på squad'en), høyreklikk på kartet og velg ordren du vil squad'en skal utføre på det stedet.

Dette er og en av grunnene til at alle skal være i squads, du får nemlig ikke gitt ordre til enkeltsoldater som ikke er i en squad.

Skrevet

Velg hvilken squad som skal ha ordren fra lista på venstre hånd (bare klikk på squad'en), høyreklikk på kartet og velg ordren du vil squad'en skal utføre på det stedet.

Dette er og en av grunnene til at alle skal være i squads, du får nemlig ikke gitt ordre til enkeltsoldater som ikke er i en squad.

Akkurat derfor liker jeg det ikke, det er svært _få_ som joiner squads, og dette er jo bare X antall irriterende !

Skrevet
Akkurat derfor liker jeg det ikke, det er svært _få_ som joiner squads, og dette er jo bare X antall irriterende !

Jah, men vi får bare håpe at det der fordi så mange ikke helt har skjønt dette med squads enda. Spilte medic på en squad igår, og det var rått:) Selv om jeg syntes jeg gjorde en dårlig jobb, kom jeg på 4 plass på poenglista (med de 2 andre i squad'en over meg), og med mer poeng enn jeg bruker å få :)

Skrevet

Skulle vært slik at man joinet random default Squads automatisk, så kan folk som vil spille sammen lage en egen default squad. Men ja, squad systemet er helt konge. Artig å kommunisere over VoIP, få/gi ordrer og få skikkelig struktur i dette krigshelvete. ;)

Skrevet

For å si det slik, joiner du mitt squad, så blir det organisert, jeg snakker i VOIP om jeg kjenner deg eller ikke :p (mange som er sjenerte) !

Hadde det litt artig her om dagen, hele squadet tok stilling oppe på det høyeste taker :p det er jo mulig å spawne på squad leader, og jeg skal se om jeg kommer med en "guid" om hvordan man joiner squad etc. senere idag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...