Goscinny Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hei! Jeg har nettopp formatert PC'n min. Jeg har installert AVG free edition og Firefox. Men hvilke andre programmer trenger jeg (som f.eks. AdAware)? På forhånd takk!
Admin'c Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) spybot med imunisering, zone alarm eller en annen brannmur og en porsjon vett slik at du ikke laster ned åpenbare ting som er infisert med virus Endret 14. juni 2005 av Admin'c
Goscinny Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 spybot med imunisering, zone alarm eller en annen brannmur og en porsjon vett slik at du ikke laster ned åpenbare ting som er infisert med virus Hehe, takk for raskt svar (30 sec, eller noe)! Trenger jeg Zone alarm hvis jeg sitter bak ein 3COM 11g router? Ingen andre programmer?
Marti Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Du trenger fortsatt en software firewall, selv om du sitter bak en hardware firewall.
Goscinny Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Du trenger fortsatt en software firewall, selv om du sitter bak en hardware firewall. Det har jeg aldri hørt før, men du har sikkert rett . Hvorfor trenger man egentlig det? Funker XP sin, eller anbefaler dere ZoneAlarm Firewall? Trenger jeg bare Spybot som antireklameprogram?
Montag Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Mht spyware kjører jeg AdAware, Spybot og Microsoft Antispyware Dette pluss sunt folkevett når det gjelder hva jeg laster ned gjør at jeg føler meg rimelig trygg. XP sin brannmur er vel ikke den aller beste på outbound protection, ville satset på Sygate Personal firewall. Endret 14. juni 2005 av Montag
zjulik Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jepp, skal du ha en gratis brannmur, er Sygate Free et meget populært alternativ og vel ansett her inne. Her er den: http://smb.sygate.com/products/spf_standard.htm Er du villig til å betale ca 300 pr år, kan jeg anbefale Outpost, selv om den er såpass avansert at det tar litt tid å komme inn i den: http://www.agnitum.com/
Bornslip Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) Hvis jeg var deg Ville jeg definitivt kjørt Zonealarm firewall, gratis versjonen får du lasta ned, og den er utrolig enkel å bruke, og ansett som en av de beste gratis firewall programmene... Og som andre har nevnt her, Spybot S&D! Veldig greit og brukervennlig, og får jobben gjort... Men å ha flere anti-spy/ad/trojan progs på pc'en er kanskje heller ingen dum idè Endret 15. juni 2005 av Bornslip
Marti Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Les også i signaturen til zjulik, da det er mange fine programmer der .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå