Gå til innhold

Leveringstid fra Apple.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis det står 7-8 dager, regner jeg med at du ikke har bestillt gravering. da sendes den fra nederland. det stod 7-8 dager når jeg bestillte min også.

hadde TNT klart å levere pakken til ved første forsøk, og ikke mistet det ene kolliet før neste levering ville jeg fått min etter seks dager.

 

ring TNT for å avtale levering, så unngår du at de trenger flere leveringsførsøk.

Lenke til kommentar

dersom du bor rundt oslofjorden eller rundt stavanger leverer budfirmaet TNT den på døren. de kan da komme når som helst i løpet av dagen. derfor burde du avtale et tidspunkt da du er hjemme.

 

bor du ikke innenfor et par timers kjøring fra oslo, el. stavanger der TNT har distrubusjonssentralene sine kommer den med posten, og jeg vil tro at det kommer en hentelapp i postkassa.

 

det er mulig TNT leverer rundt andre byer også, men det vet jeg ikke, du kan da ta kontakt med TNT via hjemmesidene deres TNT.no eller på telefon 67119500

Lenke til kommentar

Vil bare legge til at da jeg bestillte litt ekstrautstyr fra Applestore, tok det to virkedager før TNT leverte det på døra.

 

Eller, det vil si, prøvde å levere på døra. Siden jeg ikke var hjemme, kjørte budet pakken tilbake til sentralen slik at jeg kunne hente den selv senere på dagen.

 

Det må nevnes at dette var utstyr Apple hadde på lager, som ikke skulle modifiseres på noen måte. Mener å huske at frakt endte på rundt 80,-

Lenke til kommentar
For oss som bor i Oslo, kommer de TNT hit også? Eller er det Posten som leverer? Ringer de deg først før de kommer? Har bestilt noe, skal jeg vente med å ringe å avtale tid eller kan jeg ringe nå selv om varene ikke har blitt sendt?

hovedlagret til TNT i norge ligger på lillestrøm, så de leverer på døren i oslo

Lenke til kommentar

Da jeg bestilte iBook'en min, tok det 16 dager før jeg fikk den.

 

Nå når vi bestilte oss en Tivoli iPal og litt iPod utstyr, tok det "bare" 5 dager.

 

...men når det er fri frakt, kan man nesten ikke klage. Skjønt, jeg hadde nok betalt et par hundre for å slippe å vente over 14 dager på en maskin jeg har betalt 15 lapper for :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan er det ved levering i Trondheim? Kommer tnt på døra, eller må jeg hente maskinen på posten?

Ja, TNT kommer på døra. Pass på å oppgi en adresse du er tilgjengelig på på dagtid. De ringer ikke på forhånd, så jobbadresse e.l. er best.

Jeg gjorde da _ikke_ det når jeg bestilte. Kan jeg ringe tnt og avtale levering med dem? Jeg jobber 1 km unna bosted, så burde ikke være så veldig stort problem, egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...