adsfiklam Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Se filmklipp her! Noen som vet hvorfor det skjer? Skjer på mange av nettsidene jeg er inne på. Endret 14. juni 2005 av yrjan
Dahl Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Ser at du bruker Mac, mulig at det er et kompatibilitetsproblem med operativsystemet du har. Har du nyeste versjon av Firefox? Har du det, så kan du eventuelt prøve å reinstallere Firefox og se om det blir noe bedre da.
adsfiklam Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Ser at du bruker Mac, mulig at det er et kompatibilitetsproblem med operativsystemet du har. Har du nyeste versjon av Firefox? Har du det, så kan du eventuelt prøve å reinstallere Firefox og se om det blir noe bedre da. Nei, bruker faktisk XP! Jeg har nyeste versjon av Firefox og har prøvd å reinnstallere det uten at det hjalp.
Dahl Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Prøv å slette profilen din i Firefox, for så å lage en ny. Får du kun dette problemet med Firefox?
adsfiklam Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 (endret) Prøv å slette profilen din i Firefox, for så å lage en ny. Får du kun dette problemet med Firefox? Har prøvd å slette profilen. Det skjer bare i Firefox. Ikke i Opera 8 eller IE. Endret 14. juni 2005 av yrjan
Lufen Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 jeg hadde ca samme problemet.. fikset det ved å av bookmarks toolbar
adsfiklam Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 jeg hadde ca samme problemet.. fikset det ved å av bookmarks toolbar Hva mener du med av? Avinnstallere?
RattleBattle Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Haha, den var jo nesten litt morsom. Han mener vel høyreklikk på menyen og ta bort bookmar toolbars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå