Endre visningsnavn Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hjelp Jeg kjøpte GTA:SA i dag, men med en gang installasjonen begynnte kom en feilmelding opp som ikke sa meg noe som helst. Hva kan det være? Endret 13. juni 2005 av PC Bjørnen
PC^2020 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Dette er en svært alvorlig feil! Det kan oppstå ved feil på CD, prøv den på en annen PC dersom du har muligheten.. Hilsen Magne.
Endre visningsnavn Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 (endret) Prøvde den nettop på en annen PC, der funket den fint. Har også prøvd en kameraat sin GTA:SA DVD på PC-en min, den virket heller ikke. Så det er stor sannsynlighet for at det noe på min PC som er galt. Men hva det er, er vanskelig å si når feilmeldingen er såpass upresis. Jeg fant heller ingen troubleshooting i manualen. Endret 13. juni 2005 av PC Bjørnen
PC^2020 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 åjaa, en annen ting, har vært borti et par antiviruser som ikke godtar store filer, hva med å prøve å deaktivere den?
Endre visningsnavn Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Problemet løste seg etter å ha sparket 3 ganger og slått 1 gang på PC'en, samt 3-4 restartinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå