Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen slår seg av under spilling


Anbefalte innlegg

Heisann alle dere hjelpsomme folk der ute.

 

Jeg kjøpte meg ny Pc i vinter. Jeg er veldig fornøyd med maskinen og har ikke opplevd mange problemene tidligere. Nå har broren min kjøpt HL2 og BF Vietnam til meg. Jeg gledet meg som en unge, men når jeg skal spille skrur skjermen seg av. Jeg har directX9.0b innstalert og de nyeste driverne fra nVidia så jeg skjønner ingenting! Jeg kan t.d. spille CS Source i kanskje 20 minutter før alt blir svart.... :(

 

har AMD 64, 2.8 ghz et 6600GT kort fra XFX 512 mb ram fra twinmos og MSI k8n neo2 platium hk

 

er det noe med oppsette som tilsier at maskinen ikke skal takle HL2 og BF Vietnam?

 

håper noen har gode ideer om hva som kan være problemet. trenger å få spille litt nå i ferien etter mange harde eksamener!!! :dribble:

 

mvh

 

Stabiloboss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken strømforsyning har du? Jeg hadde et lignende problem med WoW, og det viste seg at det var min Q-tec strømforsyning som leverte alt for lite strøm.

 

Sjekk i bios (visst den støtter det da) hvor mye strøm du har på 3v, 5v og 12v, de sier 10% avvik er greit, noe mer enn det er ikke bra.

 

For å si det sånn, min q-tec leverte slik.

 

3v: 2.4-2.5v

5v: 4.6v

12: 11.4v

 

Dette førte faktisk og til at jeg mista 2 harddisker.

Endret av kvafjord
Lenke til kommentar

strømforsyningen fulgte med kabinetet. det er et chenbro gaming box, så det er sikkert ikke beste strømforsyningen på markede (ska prøve å finne ut av det snarest)

 

har forresten lest flere plasser på forumet at det er andre som sliter me noe som kan være det samme, og mange har K8N HK fra MSI og ram fra twin mos. kan det være en dårlig kombinasjon?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...