Gå til innhold

Endre secondary profession

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er Warrior/Ranger lvl 20, men har veldig lyst til å bytte til Warrior/Elementalist. I den anledning har jeg en del spørsmål som jeg ønsker seriøse og gode svar på. De er som følgende:

1, Er det lurt å bytte fra Warrior/Ranger til Warrior/Elementalist?

2, Hva er fordelene og ulempene til en Elementalist i forhold til en Ranger?

3, Har jeg mulighet til å unlocke alle Elementalist-skillene?

4, Har jeg mulighet til å bytte tilbake til Ranger hvis jeg ikke liker Elementalist?

5, Har en elementalist god mulighet til å heale seg selv?

Jeg kan til slutt si at jeg bruker svært få av attributtene til Rangeren. Den eneste jeg bruker er "tactics". De to andre er "swordmanship" og "strength". Det vil altså si at jeg hovedsaklig bruker 2 warrior-atributter og 1 ranger-attributt. Synes det er litt synd, derfor ønsker jeg å bytte til et secondary profession hvor jeg får fylt opp og bruk for mer. På forhånd mange takk for gode svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tactics, swordmanship og strength er jo alle Warrior attributter. Trodde ikke det gikk ann å skifte Secondary profession jeg?

Edit: Tror ikke Elementalist har mulighet for dette, men det har jo Warrior. Signet of Healing er jo ganske genialt, mens Endure pain (ikke healing, men gir deg MYE mer HP.) også kan være kjekt.

Endret av Marti
Skrevet
Tactics, swordmanship og strength er jo alle Warrior attributter. Trodde ikke det gikk ann å skifte Secondary profession jeg?

Joda, nesten helt på "slutten" av spillet.

Skrevet (endret)

Husk å sjekke at du har nok skill points... Kjipt å bytte profession og finne ut at du ikke har nok skill points til å skaffe deg de egenskapene som du har lyst på.

Elementalists har jo noen earth skills som forbedre deg... sjekk http://www.gwonline.net/page.php?p=46 dersom du ikke allerede har gjort det.

Endret av Binary

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...