Datasmurf Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Når jeg prøver å logge meg inn på WoW, wow-europe sitt forum/manage account, kommer det bare opp "Sorry, you entered an invalid username or password. Please try again." Jeg vet jeg har stavet begge helt korrekt, men kommer likevel ikke inn. Når jeg prøver password retrieval og prøver å skrive inn svaret på det hemmelige spørsmålet, samt e-mail, blir ikke e-mailen godkjent, selv om jeg skriver den akkurat som den er registrert som. Har sendt melding til tech support, men får aldri svar. Akkurat som med GM's. Men nok om det. Noen som har opplevd det samme, og evt. vet hva jeg kan gjøre? Mvh, Sjur "Datasmurf"
henrik_s Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) du har vel ikke på CAPS? Endret 12. juni 2005 av h3nrik
StarGazer Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 vel, han sa han hadde stavet det riktig, pluss han ikke fikk passord tilbake på email. Caps er jo en mulighet. Du har ikke delt accounten din med noen vel?
Datasmurf Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Ingen trojanere/virus/spyware what so ever. Caps-lock ikke på. Aldri delt accounten. Flere forslag?
Datasmurf Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Da har jeg fått kontakt med tech support og kommet et skritt videre. Får fortsatt ikke til å logge inn på sidene dems, men når jeg prøver å logge på spillet, så kommer en annen feilmelding.
Datasmurf Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Ingen som har peil på hva det er for noe, eller som kan hjelpe? Prøvde å ringe kundesupport, men de tok da aldri telefonen =/
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 vaages egen tråd:D:D:D:D stå på
Datasmurf Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 eh ja, dani. bump en eldgammel tråd. way to go, fyllefaen
vStyle Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Closed? ehm... Du har blitt banna, ikke betalt? vet da faen... Jeg har også hatt lignende problemer på wow-europe.com, men da jeg prøvde en halvtime senere gikk det greit. Europe siden er altfor bugga :/
Datasmurf Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Fiksa det der ja. Ble hacka, fikk resatt passord og sånn shit etter en ukes tid da. Fant en lvl 30 (elns) shammy der. Men siden han ikke var min, sletta jeg'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå