Gå til innhold

Im So HAPPY!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gratulerer NightKeeper, det var dagens!

Hva med å begrunne det selv smarten? I stedet for å komme med slike tomme uttalelser, og faktisk begrunne det, og slutte å håne andre som ikke mener det samme som deg, Aimar.....

Skrevet
NightKeeper: Snakker vi om en Shadowpriest, så er jeg litt enig i deg. Men en Holy/disc som gjør både dmg og healing i f.eks. MC burde fått en fisk i ansiktet.

Snakker om Shadowpriest ja

Gjest member-60584
Skrevet

poeng systeme deres høres fucked ut...

du har 100 poeng og tar /random 100 og får 1

og en annen har 20 poeng og tar /random 20 og får 15.. da vinner jo han :/

btw så kan alle som vil ha den forbanna staffen bruke alt av poeng på den...

hvis guilden kjører DKP og du har masse points så kan du nu bruke opp alt på lawbringer, arcanist, nightslayer, ten storms and whatnot om du vil...

den staffen er fin for alle casters...

Skrevet
Fint du sier det da. Når jeg tenker Priest, tenker jeg jo først og fremst Holy/Disc. Godt vi er enige da =)

Hehe ja, men 75 % er vel shadow fra 10-59..

Men det er vel ingen som har Staff of dominance på lvl 10-59, og jeg tror det er få shadowpriests som får bli med molten core, de fleste er vel opptatt med å heale?

Og +1% crit chance er bedre for dmg klasser, crit heal er ikke noe å gå for...

Skrevet

Hva med å begrunne det selv smarten? I stedet for å komme med slike tomme uttalelser, og faktisk begrunne det, og slutte å håne andre som ikke mener det samme som deg, Aimar.....

Greit, du sier at prest har mer bruk får denne staven fordi de både healer OG gjør damage...

For det første så er prestens hovedoppgave å heale, ikke gjør damage, men jeg sjønner at dere kan gjør litt damage av og til i pvp sitvasjoner og slikt.

Uansett, jeg vil påstå at magen har like mye bruk får denne, eller nesten mer, siden de gjør MER damagepoints en presten gjør healingpoints. Det jeg vil frem til er at om foreksempel magen gjør 10 000 damage på en gruppe mobs i en instance, så healer presten bare 5 000hp på main tank, ergo magen vil ha brukt staven mer.

Sjønner du hva jeg mener eller? Sikkert ikke så veldig bra forklart.

Men egentlig syns jeg denne type argumetasjon er litt dumt, jeg syns både prest og mage har rett til å rolle på denne.

Skrevet

Greit, du sier at prest har mer bruk får denne staven fordi de både healer OG gjør damage...

For det første så er prestens hovedoppgave å heale, ikke gjør damage, men jeg sjønner at dere kan gjør litt damage av og til i pvp sitvasjoner og slikt.

Uansett, jeg vil påstå at magen har like mye bruk får denne, eller nesten mer, siden de gjør MER damagepoints en presten gjør healingpoints. Det jeg vil frem til er at om foreksempel magen gjør 10 000 damage på en gruppe mobs i en instance, så healer presten bare 5 000hp på main tank, ergo magen vil ha brukt staven mer.

Men egentlig syns jeg denne type argumetasjon er litt dumt, jeg syns både prest og mage har rett til å rolle på denne.

uff.. var vist vanskelig dette her.. greit nok at begge trenger den, men PRØV og forstå da.

Mage: skade

Priest: skade OG healing

staven: +på skade og healing.

mage healer ikke.Det gjør prest. og da kommer vi fram til at...?

*trommevirvel (venter på nok et "jammen mage kan jo rolle på den de og" svar..)

Skrevet (endret)

De fleste prester går jo for Benediction da, deres epic quest :D

Edit: Litt OT, men når vi snakker om MC, så spawna HoD Ragnaros i går og fikk han ned til 68% :dribble:

Edit2: Leif

Endret av Xardax
Skrevet
Fint du sier det da. Når jeg tenker Priest, tenker jeg jo først og fremst Holy/Disc. Godt vi er enige da =)

Hehe ja, men 75 % er vel shadow fra 10-59..

Men det er vel ingen som har Staff of dominance på lvl 10-59, og jeg tror det er få shadowpriests som får bli med molten core, de fleste er vel opptatt med å heale?

Og +1% crit chance er bedre for dmg klasser, crit heal er ikke noe å gå for...

Hva med de som går solo? Grinde etter epic mount etc.?

Skrevet
Bare et lite spørsmål ang. +1 critt'en.. Er det ikke slik at prester vanligvis bør unngå og critte på healing? Les: aggro

Ja, og overhealing er litt unødvendig imo. Priests har dessuten egen epic staff, så de kan imo holde seg langt unna Domination.

Skrevet
Bare et lite spørsmål ang. +1 critt'en.. Er det ikke slik at prester vanligvis bør unngå og critte på healing? Les: aggro

Ja, og overhealing er litt unødvendig imo. Priests har dessuten egen epic staff, så de kan imo holde seg langt unna Domination.

*Sukk*

1. 1% crit = 100 int for en mage.

2. Dersom en mage har dårligere staff en denne så "trenger" han den. Ikke vits i å diskutere det. Jeg er drita lei av at noen "trenger" den mer enn andre.

Poenget med at de både har + healing og +dam er jo at staffen skal være en casters staff, ikke spesifikk class staff!!

-G

Skrevet (endret)

uff.. var vist vanskelig dette her.. greit nok at begge trenger den, men PRØV og forstå da.

Mage: skade

Priest: skade OG healing

staven: +på skade og healing.

mage healer ikke.Det gjør prest. og da kommer vi fram til at...?

*trommevirvel (venter på nok et "jammen mage kan jo rolle på den de og" svar..)

Det er +damage og +healing på de fleste staver som har noen av delene så etter din mening er alle sånne staver beregnt på prester og mage må vente til det kommer en så bare har +damage? :nei:

Endret av Azurathus
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...