Gå til innhold

PDA og mobil i ett?


Doffar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du må nesten se på dem siden de plasserer seg ulikt. qtek 9090 har f.eks. qwerty tastatur og wlan tror jeg, mens qtek s100 bare er en skjerm du bruker finger eller stylus på og mangler wlan.

 

jeg har skrevet en test av s100 som ligger i lesertester og den er så langt helt fin, en liten og god mobil/pda, men de andre har jeg ikke sett på så de kan godt være mye bedre. Se på spesifikasjonene så skjønner du mye. (Sjekk også støtte for java og mms om du skal ha det, og kanskje kamera om du trenger det. Andre greie ting kan være wlan og bluetooth og stereo hodetelfonutgang hvis du skal høre på mp3)

Lenke til kommentar
mens qtek s100 bare er en skjerm du bruker finger eller stylus på og mangler wlan.

 

Wlan kan skaffes, bare å kjøpe et kort som du setter i SD-kortslotten. :)

det er utrolig mye greiere å ha det innebygget enn å ha ett kort som stikker 2-3cm utenfor mobilen som kan knekkes hvis det ikke tas ut før det går i lomma ;)

 

Det er også kjedlig å måtte bruke sdioporten til det når det gjerne er ett sdkort der som alle programmene etc ligger på og atpåtil må man betale dyrt for kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...