Gå til innhold

LimeWire faller ut ved oppstart av programmet

ZerBox

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden begynte jeg å få problemer med LimeWire. Problemene er at når jeg prøver å gå inn på programmet begynner det å laste, men det avsluttes automatisk med en gang det er ferdig loadet.

Tenkte det kunne ha med at jeg hadde gått fra å bruke Norton-pakken til å nå bruke NOD32 og Sygate Firewall, men problemet er der selv om jeg deaktiverer eller slår av de to programmene.

Noen som vet hva problemet kan være? Har flere ganger prøvd å re-installere LimeWire uten at det har hjulpet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen som har noen anelse? Irriterer veldig, for jeg har alltid vrt en aktiv bruker av programmet!

Det som skjer er at det begynner å laste, men så fort selve programmet kommer opp i full størrelse stopper det opp. Programmet klikker endten helt eller så forsvinner det helt.

Har ikke noe med verken NOD32 eller Sygate ettersom feilen er der selv om jeg avslutter eller deaktiverer begge programmene. Har prøvd å avinstallere programmet for så å installere det et annet sted på maskinen uten at det har hjulpet. Forsviner absolutt _alle_ filene når man avinstallerer det, eller ligger det igjen filer inne i C:\Documents and Settings\**BRUKER**\Lokale innstillinger eller C:\Documents and Settings\**BRUKER**\Programdata som jeg kan prøve å fjerne manuelt?

I hvertfall. Er det noen som vet hvordan problemer kanskje kan løses? Setter stor pris på hjelp!

Endret av ZerBox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...