Gå til innhold

Grafikk feil i gta san andreas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørg for at du har nyeste versjon av dirextx innstallert (9.0c), ellers er det nok bare å prøve å få tak i de nyeste skjermkort-driverne så burde det ordne seg.

Skrevet

Har samme problemet. Har ikke de siste sjermdriverene. PGA at de suger for mitt kort. Da kan jeg ikke lenger spille CS Source. Noe som da ville fått fatale følger. Så det er egentligt ikke aktuelt.

Noen andre tips. Jeg vet også at re-install ikke hjelper. (en halvtime av livet jeg aldri får tilbake.)

Skrevet

noen som har hatt samme problem som meg og bromlexl? og faktisk fikk det i orden?

jeg går og sparker san andreas skiva inn i hue på rockstar folka hvis jeg ikke for ordna dette snart..

Skrevet

faen og! det som om pc versjonen om spill blir lappet i hop på to sekunder. ta for eksempel kotor2, det er såvidt det surrer og går i 30min før det kræsjer.

dagens side sprang.. skal fortsette diskusjonen på forbanna.com;P

Skrevet

Problem løst. Hvordan. Jo....Jeg lastet ned BF2 demoen.

Den la inn ny versjon av DirectX 9c.....for så å legge inn nye sjermdrivere.

Etter det så gikk det smurt :w00t:

Skrevet
hvilken ny versjon an directX9c og hvilken skjermdrivere? :dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

Last ned Battlefield 2 demoen og instaler den. Si ja til alt ekstra den vil installere. Untatt gamespy(med mindre du trenger det) så virker det. Du kan og installere DirectXen som ligger på gta dvden. tror sikkert det også virker. Nå fikk jeg de siste nvidia driverne. Så cs går ikke så bra :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...