sigen Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vet ikke om dette er rett sted å poste, så moderatorene får flytte posten til et bedre egnet sted hvis den er feilposta Får opp mange røde kryss, ble bare sånn en dag. Er det noe programmvare eller noe sånn jeg trenger for å se bildene? Kan f.eks. ikke se bildet til søkefunksjonen oppe i høyre hjørne, får opp et rødt kryss der
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Har du prøvd med en annen nettleser som f.eks. Firefox eller Opera?
sigen Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Nei, kom ikke på det. Ikke spør hvorfor jeg ikke bruker Firefox og/eller Opera, jeg vet det ikke selv. Men jeg skal laste begge ned nå
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Nei, kom ikke på det. Ikke spør hvorfor jeg ikke bruker Firefox og/eller Opera, jeg vet det ikke selv. Men jeg skal laste begge ned nå Bra! Det meste er bedre enn IE, og selv foretrekekr ejg Firefox frem for Opera. Dette er en smaksak; du får prøve begge en stund og så finner du fort ut hvilken du liker best. Jeg foretrekker Firefox pga. at den er gratis, man kan laste ned mange extension (plugin/tillegsprogram) og utvide funksjonaliteten. Den er i tilleg rask og har et stilfullt desing. Opera har mange funksjoner som jeg ikke trenger, f.eks. en mail-klient o.l. Altså Firefox er enkel og har ikke fullt så mange funksjoner. Opera har mye innebygget, mens Firefox er laget for å utvides alt etter behov. Opera koster også penger hvis du ikke vil se den reklame-banneren. Si i fra hvilken du kommer til å bruke/hvilken du liker best. Men som sagt alt er bedre enn IE , se signaturen min for mer info.
sigen Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Vet at Firefox og Opera (og alt annet) er bedre enn IE, jeg kommer til å bruke begge (vet ikke hvorfor jeg ikke har begynt før) Fant ut at bildene ganske enkelt ikke eksisterte lenger (var på mail) Søk-knappen på forumet er der fremdeles ikke (Firefox), men det er ikke noe rødt kryss (kun teksten "Søk")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå