Jarleo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg vurderer å begynne å spille WoW, men er redd for at det vil være vanskelig å finne folk å danne grupper med, siden spillet har vært ute en stund og de fleste nok har kommet opp i level. Noen som vet hvordan det er for newbies nå?
FredrikFtw Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) Dette skal du ikke bekymre deg for. Det er massevis av folk som begynner å spille WoW hver dag, og også erfarne spillere som velger å starte på nytt. Du vil alltid finne noen å være i gruppe med, tro meg. EDIT: Dette gjelder iallefall Hellscream serveren Endret 10. juni 2005 av Arthas
hingsten Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg starta nett helt på nytt igjen etter en måneds pause. Funka helt fint. Mange folk som spiller med lav lvl. Spillet er bra slik, for du holder deg jo i n00b områdene når du er i lav lvl. Og det tar ikke mange timene før du runder lvl 20
shadow_ Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Tror det samme gjelder for alle servere. Jeg spiller selv på Ravencrest, og starter en alt i ny og ne for å prøve de meg litt frem.. Er aldri noe problem å finne grupper til quests og instances De fleste highlevels jeg kjenner har starter også nye chars som de spiller for å ha litt "avveksling" Det faktum at mange erfarne spillere starter på nytt kan jo være til god hjelp for newbies, da de du er i gruppe med allerede vet om questene, og hvordan de skal gjøres på best/enklest mulig måte.. Så det er ingen grunn til å nøle med å starte nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå