orginal Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hei! Er det normalt at 80 winrar filer som skal bli til en iso-fil på ca 4gb tar 6 timer å pakke ut? Maskina er ikke spesielt gammel eller, så det er nok ikke den som gjør det (1042 mb ram, 3ghz..)
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) jeg har dårlige maskin en deg og for meg tar det ca 15min med en like stor fil. det kan hende at harddisken er nesten full eller at du har opp mange andre programmer mens du unzipper Endret 10. juni 2005 av Slettet-lQle7N2M
roac Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hei! Er det normalt at 80 winrar filer som skal bli til en iso-fil på ca 4gb tar 6 timer å pakke ut? Maskina er ikke spesielt gammel eller, så det er nok ikke den som gjør det (1042 mb ram, 3ghz..) Det kommer vel litt an på hva slags komprimeringsnivå som er blitt brukt når filene er blitt pakket ned. Husk også at det blir ganske mye diskaktivitet på en bestemt disk dersom du pakker ut til samme disk som filene ligger på (for Winrar lager vel de midlertidige filene i samme mappe som de dekomprimerte dataene skal ligge?) Men, jeg synes nok det virket litt tregt. Du kan jo sjekke oppgavebehandlingen og se hvordan det står til med CPU last, samt skriveoperasjoner til disk.
orginal Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 CPU'usage står på 60-80% hele tiden i task maneger. Jeg pakker ut til samme hdd som filene ligger på ja, så kan nok være det, pluss at de er pakket med et høyt kompresjonsnivå. Skal prøve å sette utpakkingen på pause, kopiere rar filene til en annen hdd for så å pakke de ut derifra...
orginal Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Jeg testa som jeg sa i forrige post, og det funka bra! Da tok det va 4 min!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå