Grundig Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 (endret) Heisann. Som alle vet kan det være lurt å farme for å skaffe gode items, slik som for eksempel runer. Jeg vet ikke om så mange gode steder å farme, derfor vil jeg at nettopp DU kan hjelpe meg og foreslå de stedene hvor du får best utbytte av farmingen din. Legg gjerne med et screenshot hvor du viser hvor det lønner seg å farme. Jeg er ikke ute etter gode våen, skjold og upgrades. Jeg er ute etter runer. Håper flest mulig tar seg tid til å svare. Trenger sårt penger. På forhånd mange takk Endret 9. juni 2005 av Grundig
Elendil Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Noobspørsmål: Farme? Fortel litt meir... Har ein mistanke om kva det er.
Grundig Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Selvfølgelig kan jeg fortelle litt mer Farme er å drepe skapninger bare for å få drops. Poenget med å farme er å få best mulig items, som for eksempel fine runer. Noen som har noen forslag til steder?
SGE7000 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nja - det her vil jeg egentlig holde for meg selv, men kan vel si at et stykke nord-vest for yak's bend er det ganske bra
PinneVed Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Riverside på hill giants Fikk netopp en Superior Fire... Synd at jeg fikk iron av armoren da
PinneVed Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Err...Arenanet har justert opp anti-farm systemet sitt. Enkelt og greit, hvis du fighter på ett kart mer enn 2 ganger i løpet av en viss tid(rapporter sier 3-12 timer), blir dropraten senket med opptil 60%. Generelt sett kommer drops til å bli økt, hvor mye vet jeg ikke, men det skal skje.
Grundig Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Ja, jeg vet at de har gjort det. Jeg for min del synes det er fordømt kjedelig. Er mye vanskeligere å tjene store penger når det er slik som nå. Alle de gode, gamle farmin-stedene mine er "ødelagt" av den nye patchen. Surt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå