Gå til innhold

En Stun Lock Rogue


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min stunlock:

 

Cheap shot -> sinister strike -> gouge -> cold blood -> eviscerate -> blind -> stealth når det er mulig / eller vanish -> vent -> cheap shot -> sinister strike -> gouge -> preparation -> cold blood -> eviscerate ->

 

Dersom han er i live:

 

blind -> vanish -> cheap shot (nå begynner diminishing effects å slå inn kraftig, så begynner å bli litt for korte stuns) -> sinister strike -> gouge -> eviscerate. Dersom han fremdeles er en trussel etter dette, håp at crippling poison har slått inn, evasion og sprint som du aldri har gjort før.

 

Dersom blind bommer, bruk gouge, thistle tea (dersom det trengs) og vanish for så å komme på igjen med Cheap Shot.

 

EDIT: Dersom motstanderen bruker pvp-trinketen på riktig sted, er du rumpekjørt.

 

EDIT2: Men som tidligere sagt. Med en stunlock build er man bare klar hvert 10. minutt. Så ambush/backstab rogues har fordelen ved mass-pvp.

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Endgame er det klart daggers som gjelder. Da jeg levla, hadde jeg alltid i hodet at jeg skulle gå for sverd helt til jeg fikk en bra dagger. Brukte Krol Blade og 28/2/21 lenge, men specca om til daggers relativt nylig. Ligger på en MYE høyere dps.

 

Mace spec. er greit pvp, men husk at stuns før eller senere blir diminishing return. Dvs, stuns vil ikke vare like lenge som de egentlig skal, og til slutt vil målet bli immune. Macen som dropper fra Kazzak er ganske kickass til Sinister Strike/stunlock build. Rent generelt sett er det også lettere å finne sverd/macer enn daggers.

 

Hemorrhage kan du lett styre unna, den suger.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

selv har jeg 21/8/22 med cold blood, imp BS og prep. 2/3 imp rupture og 1/2 imp CS

 

kan fremdeles "stunlocke"

 

ambush gouge thistle tea vanish CS CB evis

 

ikke en "ekte stunlock" pga du er 5 energy for lite for å gjøre ambush og gouge etter hverandre, men de fatter ikke dritt uansett før du får nok egergy.

 

CS BS gouge CB evis funker og, men er ikke en "ekte stunlock" de har 1-1,5 sec uten å være stunna før du får gouge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...