melli123 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvis jeg skulle ha redigert noe på dette bilde, ville jeg kanskje fjernet hva nå de enn er som ligger nederst i høyre hjørne....
Shulgin Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det metallet i forgrunnen som er ute av fokus opptar alt for mye plass i komposisjonen. Men jeg liker hvordan det amerikanske flagget står ut blant de kjedelige fargene.
kai_frode Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det blir mer fengselsfølelse over dette enn noe annet. Men det er ikke bare din skyld. Jeg var på Ground Zero i går, og var skuffet over hvor tildekket det var med gitter og delvis gjennomsiktige forheng. En ting var at det var vanskelig å ta gode bilder, langt viktigere var det at det var vanskelig å se hva som egentlig stod igjen. Jeg synes derfor at ruinene ikke gav helt det inntrykket de burde gjøre. Men et sterkt inntrykk gav det selvsagt likevel.
Eivind_bh Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Du tok ikke tilfeldligvis bildet fra gitteret ved subway stasjonen world trade center? I undergrunnen der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå