Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har Lyse eget Forum?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen i klubben.

 

Hvis du hadde fulgt med i dagspressen ville du sett at Lyse sin salgsavdeling

er mye flinkere enn teknisk avdeling. :mad:

I Stavanger er det nå to grupper; de som er fornøyde, (de har ikke hatt bruk for support!) og de andre, de som har prøvd å få support fra Lyse. :thumbdown:

For å få inn penger til sine investeringer i kabelnettet, går nå Lyse nærmest over lik for å kapre kunder. Jeg personlig hadde en selger på døra som ville selge bredbånd og full pakke. Han var jo verre enn en mormoner før jeg fikk stengt døra.

 

Nå er det blitt så gale at UPC er blitt bedre på kundebehandling! :yes:

Lenke til kommentar

Som Lysekunde må jeg bare si at Telenor og hele verden er "gullgoe" i forhold til Lyse når det gjelder service. Vanskelig å komme frem på telefon og de "overser" elegant fakser og eposter som jeg har sendt.

 

Internettproduktet er meget bra, dòg, og tv-tilbudet er ok det også.

 

Mitt problem er at jeg skal flytte før kontraktstiden er utgått. Istedet for å betale et gebyr for dette (kr. 500,- har jeg fått opplyst fra Lyses kundeservice tidligere) så har jeg nå fått beskjed at jeg må betale fullt ut de restrerende månedene (ca kr. 600 x 5= 3000,-) :no: Vi får se hvordan det går ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...