Sammy1 Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Kan noen tipse meg om et bra program til å lage menyer til hjemmeside? Gratisprogram eller billig i innkjøp. Må ha mulighet til både vertikale og horisontale.
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Frontpage er et program som vært, svært få web-designere ville anbefalt. Namo Webeditor er bedre, men fortsatt mange av de samme feilene som Frontpage. Macromedia Dreamweaver er nok det programmet jeg ville anbefalt.
Sammy1 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Var kanskje litt uklar... Det jeg tenkte på var et program hvor jeg kan lage menyer, programmet genererer en kode jeg bruker i Frontpage. Hehe.. har programmet tilgjengelig, og har dermed brukt det. Kanskje jeg burde snust litt på Dreamweaver?
Sammy1 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Har prøvd Sothink DHTMLMenu, akkurat hva jeg er ute etter. Enkelt, oversiktlig, tok 10 min å få full oversikt. Anbefales
l337 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Adobe GoLive CS er bra til det meste. Men bra du fant det du var ute etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå