Elendil Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Folk har kome med god kritikk på det spelet til GBA. Men om du burde veit eg ikkje. Er du Starwars/Lego fan så ja da er spelet for deg.
fargoth Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Personlig synes jeg ikke du burde kjøpe det. Kjøp heller Golden Sun, hvis du ikke har det fra før av da.
Wyldelife Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Takk for svar, men det er 6 dager siden jeg spurte om dette
fargoth Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Takk for svar, men det er 6 dager siden jeg spurte om dette Ja, jeg la merke til dette, men jeg viste ikke om det fortsatt var aktuelt, så jeg skuflet inn en post for å være på den sikre siden. Dessuten er det viktig at så mange som mulig får sjansen til å oppleve det fantastiske spillet Golden Sun.
Gamecuber`n Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Burde jeg? spillet blir man fort lei av litt vanskelig og irriterende!
Gamecuber`n Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Takk for svar, men det er 6 dager siden jeg spurte om dette Ja, jeg la merke til dette, men jeg viste ikke om det fortsatt var aktuelt, så jeg skuflet inn en post for å være på den sikre siden. Dessuten er det viktig at så mange som mulig får sjansen til å oppleve det fantastiske spillet Golden Sun. spillt golden sun ganske bra spill til gba et av de beste spillene du får kjøpt til gba!
Wyldelife Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Ser at du er veldig ny her, ikke ta opp gamle emner, se på datoen til de visse emnene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå