PSV Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har fått i oppdrag å finne en billigst mulig (men fungerende) kontor-PC, den skal kun brukes til varetelling o.s.v (byggevarekjede)... Har ikke noe spesiellt budsjett, men har følgende krav : 17'' LCD Billigst mulig 512MB RAM Så da, vender jeg meg mot mitt trofaste forum, og spørr om noen kan sette opp ett ferdigbyggd oppsett fra en nettbutikk som er mest for minst på en måte... Kan noen hjelpe ?
MoDzoNa Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) her er et oppsett som kan lett oppgradere. hvis det trengs.. Kontor Link Endret 8. juni 2005 av modzona123
RiFkinD Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 ta en titt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=419171 du mangler skjerm. er vel siste oppsett du må se på
PSV Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Så da, vender jeg meg mot mitt trofaste forum, og spørr om noen kan sette opp ett ferdigbyggd oppsett fra en nettbutikk som er mest for minst på en måte... Kan noen fortelle meg betydningen av dette ?
CrZy_T Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) Vil anbefale deg å se på byggesett fra f.eks Komplett eller PSData. Så plukker du bare en skjerm i tillegg og evnt RAM-oppgradering. Billigere enn dette kommer du nok ikke. Mener de setter sammen disse for deg for noen lapper. Eller så kan du jo se på ferdigpc'ne dems Endret 8. juni 2005 av CrZy_T
RiFkinD Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 sorry, prøvde bare å hjelpe... som sagt.. ta en titt der alt er fra komplett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå