Gå til innhold

Får ikke det jeg har betalt for hos Hostean

Anbefalte innlegg

Skrevet

For at dere skal få full oversikt over det som har hendt her så begynner jeg helt fra begynnelsen.

I midten av april bestilte jeg meg domene og webhotel med awebhotel.no. Det fungerte fint uten problemer. Det eneste problemet var at jeg trengte større lagring for bilder og filmer. Derfor kontaktet jeg hostean.no, som hadde meget gunstige priser på webhotel.

Jeg bestilte meg webhotel og fikk beskjed om at å registrere domene var ikke nødvendig for å benytte seg av webhotellet. FEIL! :thumbdown: Det var nødvendig, sa de etter jeg hadde fått oppretter webhotellet. Så jeg kjøpte enda et domene, for å i det hele tatt få benyttet meg av det nye webhotellet hos hostean. Så viste det seg at de har pekt det nye domenet til det første webhotellet mitt, som jeg hadde hos awebhotel.no. Så da kan jeg fortsatt ikke benytte meg av det nye webhotellet hos hostean.

Jeg sendte mail etter mail, de sa de skulle fikse det, men ingenting har skjedd.

Jeg sendte en for 2 dager siden uten respons, sendte en igjen i dag.

Det har gått 1 mnd, siden jeg bestilte meg webhotell og domene hos hostean, uten at jeg har fått benyttet meg av tjenesten jeg har betalt for et helt år! :mad:

Så jeg lurer i den forbindelse på:

- Har noen samme erfaring med hostean?

- Hva er mine rettigheter?

- Hva har jeg krav på?

- Hva bør jeg gjøre?

Håper noen kan gi meg noen tilbakemeldinger/synspunkter på dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail /Kontakt Forbrukerombudet og fortell om det du har opplevd. Når bedrifter får Forbrukerombudet på nakken, gir de rimelig for etter og gir deg sikkert litt ekstra. Prøv å kontakt Forbrukerombudet!

Skrevet
Send mail /Kontakt Forbrukerombudet og fortell om det du har opplevd. Når bedrifter får Forbrukerombudet på nakken, gir de rimelig for etter og gir deg sikkert litt ekstra. Prøv å kontakt Forbrukerombudet!

Ja, skal gjøre det. Har fylt ut klageskjema nå, men tenkte jeg skulle gjøre et siste forsøk ved å sende en siste mail til dem. Hvis jeg ikke får svar iløpet av dagen, så poster jeg brevet til forbrukerrådet før 16:00 idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...