Blodpudding Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Kabinettet du har valgt har en strømforsyning med 20 pin ATX kontakt,mens hovedkortet har 24 pin inngang.Du bør velge et annet kabinett med 24 pin strømforsyning. Jeg har det samme kortet og bruker 20 pins kontakt uten problem. Hovedkortet er også lagt opp til dette, det er en gummiplug som blokkerer de 4 resterende "pinnene" og i manualen står det at dersom du skal bruke 24 pin så må du fjerne denne gummipluggen. Altså, null problem
jvik Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Kan ikke dy meg, men hvorfor vil du ha erfaringer på skjermen hvis den er bestemt og endres ikke? Det er vel ikke som om andres erfaringer får deg til å ombestemme deg... Hvorfor ikke? Er alltid hyggelig med erfaringer, gode eller dårlige. Skjermen er bestemt, men vil fortsatt ha flere erfaringer med den. Jeg har det samme kortet og bruker 20 pins kontakt uten problem. Hovedkortet er også lagt opp til dette, det er en gummiplug som blokkerer de 4 resterende "pinnene" og i manualen står det at dersom du skal bruke 24 pin så må du fjerne denne gummipluggen. Altså, null problem Flott at du ikke har noen problemer. Sendte forresten en mail til Netshop ang. dette med pins. Fikk dette svaret: Hei Jørgen.Gigabyte hovedkortet tar både 20 & 24 pins kabler så dette er ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå